Gyors bekukkantás

19:54


Halihó Manók!
Kicsit megint eltűntem a virtuális bloggertérképről, ezért jelentkezem most egy rövid helyzetjelentéssel.

Március közepe óta kissé felgyorsultak az események, így nem nagyon volt időm - se eszközöm, módom -, hogy írjak egy bejegyzést. Így, április 10-én visszagondolva az elmúlt hónapra. azon kattog az agyam, hogyan nem purcantam ki a nagy eseményzuhatag nyomása alatt.

Hogy az elején kezdjem, visszamegyek a március harmadik hetéig. Összeszámolva három kisebb-nagyobb szerencsétlenség történt velem azon a héten. Először is, elvesztettem a szerencsenyakláncomat. Ha valaki régóta követ, talán emlékszik a Vajon igaz-e a horoszkóp c. bejegyzésemre, amiben azt fejtegetem, a csillagképek vajon befolyásolják-e az életünk folyását. Bár nem vagyok megszállott, valamennyire mégis magával ragad ennek a történetnek a misztikuma, ezért volt egy, a csillagképemhez passzoló, kék csipkeachát szerencseláncom. Nos, a keddi osztálykirándulásunk alkalmával ezt elvesztettem. Ezután jött a pech-széria: pénteken kajacsata áldozata lettem, szombat este pedig egy "kedves" ismeretlen tett gyors látogatást nálunk és könnyítette meg bőröndöm súlyát.

A felsorolt események elég nagy izgalmat okoztak a franciaországi tartózkodásom utolsó két hetére, de mindezek ellenére kitartok amellett, amit egész végig hangoztattam: megérte ez a három hónap. És valóban csodás emlékekkel, ám kevéske szívfájdalommal a francia családom miatt, értem haza április elsején.

Alig, hogy kipihentem az út fáradalmait, újabb kaland elé néztem: a dél-franciaországi Aix-les-Bains városából fogadtam egy kedves francia lányt. Sajnos nem kerültünk olyan közel egymáshoz, mint a francia húgaimmal a harmadik hónap végére (teljesen érthetően), de örültem volna, ha kicsit jobban megismerem, mielőtt elmegy. Talán majd sikerül, amikor szeptemberben mi megyünk hozzájuk egy hétre.

Mozgalmas pár hét volt, ezért nem is jöhetne jobbkor ez a tavaszi szünetnek nevezett pár nap pihenés.

HASONLÓ BEJEGYZÉSEK

0 vélemény